peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, November 9, 2009

pengalaman intreview...

ari ni 10hb tepat ko8.30 aku ada intrvw kat Majlis Daerah Marang(MDM) tuk jwatan Pembantu Tadbir....dlm ko7.30 bergerak la aku ke MDM melalui jln Atas Tol(amik semangat tini...hehe..),Bukit Kor(tesdec)....dlm ko8 sampai la aku di MDM.....

Sampai sana aku terus menuju ke tepat intrvw dibilik mesyuarat utama....nasib baik la aku tau kedudukannya coz sebelum 2 aku dah penah pegi intrvw kat sana minggu lepas tuk jawatan pen.peg it...so kawan2 tlg la doakan tuk aku...moga2 aku dapat la salah 1...amin...

intrvw tuk sesi 8.30 2 seramai 19org.....so aku kena no.3....huhuhuhu...nasib badan...tapi kan yg paling kontroversi kali biler seme kena guna mic...so bygkan la camne wei.....huhuhu....1st time intrvw kena guna mic...dasat n canggih...hehee....

11 comments:

mYpRecious said...

biar benarr kene pakai mic.. kalo aku gigil doh.. keh keh..

aku doakn mg dpt la keh..

esok pun aku ade interview gop ni..
dekat wisma persektuan.. post pen.peg pendaftaran.. mg pn dokan lah aku naa...

debor2.. pdhal bnyk kali doh gi interview..

myLovepatzi said...

mrh btul rezeki pieya ni..tipa2 mse dpt interview..moga2 pieya dpt la..Amiinn..

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

interview zaman canggih kan..dop pernah dgr nih..hehe

shidah said...

uuiiihh..sdp dop dore mung pia bile gune mic...?
hahhahhaa...

NoRFaRHaNa said...

mesti suara mu merdu kan pkai mic..hahaha...sonok ar mu rezeki dtg xputus2..ak doakan mu berjaya la kedua2nya...AMIN....da dpt keja jgn lupa kat aku tau...

~AmyLiana8886~ said...

gud luck pieya

pieya said...

thanks my pren diatas sokongan anda seme...semoga kiter seme beroleh kejayaan....

pieya said...

selagi xleh keje tetap selagi 2la aku akan gigih menghadiri temuduga xkire dimana tempat pun....

pieya said...

1st experience guna mic....huhuhu...nasib badan...zaman leni xdok mende yg mudah nok sesuatu mende 2...huhuhu

Naim said...

ni apa kes?
dah masuk interview baru pulak?
kerja bawah TESDEC tak best ke?

Mea Ladies Collection said...

hi and salam..
mea seronok bca blog u..
harap slalu update blog u ok??
jgn lupa add business blog mea d http:/www.mealadiescollection.blogspot.com
harap u sudi bg sokongn utk mea buat business scara on9..
tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...