peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, April 20, 2009

nOvEL Yg BaRu DiBeLi.....


Novel ni aku beli kat paso mlm kl....novel ni best sgt2....novel ni hasil nukilan dari fatimah syarha mohd nordin...novelis tautan hati 2....aku kasi 4bintang tuk novel ni...novel ni bertajuk syabab musafir kasih...syabab means pemuda...novel ni berkisar perihal syabab yg nakal ketika wak2 kecilnya..n las2 jadi orang yg berguna...nampak jln ceritanya cam simple kan...tapi alhamdulilah penulisnya mampu mengolahnya dengan cukup baik sekali hingga akhirnya aku menitiskan air mata jua...huhuhuhuhuhuhu....


ni plak novel inggeris yg pertama aku beli...saje wak galok beli...heheeee...tapi sampai sekarang aku xsempat membacanya lagi...hihiihi...nanti de masa yg sesuai aku akan bc...coz biler novel inggeris ni paham2 la...kamus of coz kena duk kat tepi aku...kalo x sepatah haram la aku xpaham...hihii...novel ni pasal kylie minogue...doh sah2 tebeng muka ye c2 kan..mesti la pasal story dia..ahaks...nanti biler aku abih baca aku royak neh n wape bntg aku nak kasi...tapi xtau la biler leh abih baca...huhuhuuuhuhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...