peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Thursday, June 25, 2009

WaNi...miz U...

gambo ngan seme2 geng softlakes


gambo ngan awok2 design

ari ni nak citer pasal wani...wani yg aku knl masa spike lagi...tapi stat rapat biler masing2 masuk design department...sebelum ni juz tegur2 cam2 jer...tapi biler knl ok je dia ni...cuma biler tgk muka dia nampak garang sikit...mula2 takut gak nak gurau lebih2 nagn yer...takut ye dushhh aku jer...tapi lama2 blh masuk la...sekepala gak la...so wani dah benti....kat 1minggu gak la...tapi baru sekarang aku dapat post new entry...huuhu...sedey punye pasal...wani sekarang dah dapat offer masuk nurse kat kubang kerian,klate..so now kat sebelah meja aku ni kosong la....huuuhuhuu...

dulu2 masa wani ada dia la tepat aku bertanya n mitak tlg dia bg idea dalam menyiapkan keje aku...tapi sekarang xde dah la...wani time kasih byk2 mu sudi tlg aku belum ni....syukran jazila...pahni masuk nurse 2 blajo la molek2 neh....biler jadi nurse ekg blh la tlg aku time aku sakit...hihihi...

wani kalo ada masa kiter jupe neh....if aku g klate @ mung balik ganu ker kontek2 la...aku akan merindui muka mung yg putih merah2 2....hehee...

gambo aku bersama wani....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...