peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, October 4, 2011

masa mencemburui aku..

sekarang ni..aku tersangat la bz...baru balik dari besut 2 minggu lepas..kena pergi lak ke melaka minggu lepas..pastu kena bertugas lak kat taman budaya,k.ibai isnin baru ni..

now dah masuk kerja balik..kerja bertimbun-timbun tak siap..lepas tuh tambah lagi dengan kerja yang baru..lagi la bertimbun-timbun-timbun...adusla...

sekarang ni aku fokus pada satu-satu kerja..lepas beres yang ni buat yang lain..kalo nak buat semua sekaligus memang xdapek la nak buek semua tuh..slow n steady dalam bekerja baru dapat kerja yang memuaskan..

semua kerja semua nak cepat..naik pening aku...nak usha-usha blog pun tak sempat..huhu... bila kita dah dapat arahan supaya kerja tuh kena siap memang camne pun kita kena siap gak la kerja tuh..walaupun terpaksa kena stayback sekali pun..nanti tak pasal-pasal rekod kita tak comey..bos pun bagi markah sikit tuk kita...langsung tak dapat jadi pekerja yang cemerlang, gemilang dan terbilang..horeyyy!!!








says: masa itu emas...so hargailah masa yang ada dengan perkara yang berfaedah..

1 comment:

~AmyLiana86~ said...

busy takpe janji masyukk..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...