peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Sunday, November 27, 2011

azam tahun baru 1433H

sekarang tahun baru hijrah iaitu awal muharam dah masuk...dah jadi 1433H..tapi puasa ganti yang 1432H tak habis2 lagi bergantinya..now aku punya azam nak habiskan puasa aku sebelum masuknya tahun 2012..kalau boleh tak nak hutang lama2..kalau tak nanti tak ingat..lagipun sekarang cuaca dekat terengganu sekarang baik punyer..mendung+hujan..dan juga waktu maghrib yang masuk sebelum pukul 7.00..so memang aku takkan melepaskan peluang merebut peluang keemasan ni..hehehe..

lagi azam tuk tahun baru ni...mmmm...nak kahwin kot...hihihi..gatal..tapi sayang calon takde lagi..huhu..kesian aku..tapi takper aku masih muda..yang penting enjoy dulu...bak kata "puteri" kiter enjoyyyy...tapi kalau diikutkan tahun depan 2012 kawan aku ramai yang akan melangsungkan perkahwinan..so aku mendoakan semoga mereka berbahagia bersama dengan pasangan masing-masing dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah...

lagi azam aku iaitu nak berbakti kepada kedua ibu bapa aku...kalau boleh aku nak membalas segala jasa mereka terhadap aku..tapi mampu ke aku...insyaallah..selagi hayat dikandung badan selagi nyawa dikandung jasad akan aku jaga kedua ibu bapaku dengan baik..insyaallah...










says: lepas asar baca doa akhir tahun, dan maghrib nanti baca doa tahun baru, Salam Ma'al Hijrah buat semua.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...