peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, December 6, 2011

program yang mendapat tempat di hatiku


sejak semenjak dua menjak ni..tiap-tiap pukul 9mlm memang aku dah duk tercongok depan tv...korang nak tau pasal apa???sebabnya aku dah jatuh cintan dengan MASTERCHEF...

rancangan masterchef ni berlainan dengan rancangan realiti tv yang lain..kalo yang lain sokmo pasal nyani..dah puas tengok rancangan camtuh..so bila dah selalu follow masterchef ni..terus dah melekat kat hati aku..

dan oleh kerana aku ni suka masak...cewahhh....aku selalu la try masak apa yang dimasak oleh masterchef tuh...80% jugak la menjadinya..walaupun bahan-bahan yang aku gunakan tak sesempurna masterchef..tapi boleh dikunyah, dimakan dan ditelan..kiranya berjaya jugak la hasil air tangan aku tuh...dan yang paling penting masakan aku tuh telah mendapat pujian dari mak dan ayah aku..."mavelles ya masok ari ning!!"...










says: next year nak masuk masterchef la..tahun ni tambah ilmu di dada dulu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...