peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, December 12, 2011

selamat tinggal muka buku


seperti yang aku ceritakan didalam entry yang lepas (sila klik sini)....pagi-pagi ni..bila masuk ofis aku terus je buka fb..alhamdulilah dapat masuk n then aku pun terus deactivatekan akaun aku tuh..

huh!!! ngeri bila fikir-fikir akaun fb di hack ni kan...sebabnya pagi tadi aku terdengar dalam radio masa aku drive ke ofis..n aku nak share disini bila sesuatu akaun kita di hack..dalam radio tuh kata..ada satu syarikat yang emailnya telah digodam oleh "awang hitam" yang berada di sini...dan mendukacitakan syarikat tuh mengalami kerugian..huh!!!dasyat la...









says: so pasni jaga la elok-elok akaun email, fb, bank, kad atm kita sebelum akaun anda di godam..

2 comments:

mohd azhar almarbawi said...

hati2 :-)

izla said...

saya kerja kat syarikat security cyber. saya memang belajar mcm mane nak hack facebook orang. memang senang sangat.

-salaam kenal-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...