peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Sunday, March 1, 2009

rOunD-rOuNd KL

ari ni aku nak story pasal aktiviti aku di hari minggu...masa ari sabtu baru ni(28februari)..aku ngan member2 g la jalan2...ye le gaji dah masuk kan..so pe lagi round2 kl la...hiihihhihi...plak 2 aku kan nak balik kampung sempena maulud ni...so ada la sikit buah tgn tuk my famili...xbyk pun...sikit je...hehheeee...kitorang punye journey itu hari jauh giler...bak kata org kampung aku jauh jenak...cuba korang bygkan dr putra-chowkit-sogo-jln tar-masjid jamek dengan hanya menggunakan kaki je..jln kaki la...huh...lenguh gak la kaki aku ni..cam wat perarakan lak kan...hihiiihihii....soping nye sikit jer..tapi xkisah la...berbaloi la coz brg yang aku nak dapat aku beli...aku beli jersi tuk ank buah aku..tuk wirdas n arfan...puas aku pusing kat jln tar 2 semata2 nak cari jersi ni...bkn main susah lagi...coz jersi ni jersi yg paling kecik sekali..tuk baby yg umo 6bln-1thun....2 pun de satu kedai je yg jual saiz ni..yg lain seme jersi yg beso2...xsesuwie tul.....thanks to mekti,zura n ana coz sanggup redah ujan sama2 ngan aku semata2 nak cari jersi 2...tapi sowi xsempat nak snap pic jersi 2...nanti kat kg aku snap biler 2 hero 2 pakai...mesti kiut miut biler diorng pakai kan..mmm...ni wase cam xsabo2 nak balik kg ni....arghh...windunyer....

1 comment:

shidah said...

beb..mane pic nya..nk tengok gk ke kretifkan mu 2..show me..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...