peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Wednesday, March 4, 2009

yahuu....balik kampung...

mlm ni tepat kul 10 mlm bas sani m2 akan bertolak dr KL-KT yang akan dinaiki oleh aku,ct n mekti....xsabo wase.....sekrang pun nok wak keje pun wase malas(padahal xdok keje sokmo).....hihiiihihiihihii...dekat sebulan lebih la aku xbalik kampung...las balik masa raye cina ari 2...walaupun sebulan tapi wase windu ku pada family n kampung halaman membuak2...maklumla org kg kan...bkn bese duk bandar metropolitan ni...asal hujan gok banjir...tu la...terlampau membangun sangat..sapa saliran air pun xdok...camne la air 2 nak ngalir..terlalu mengejar pembangunan...dunia....dunia...

oooo...my village....kampung paloh...nantikan aku disana...insyaallah pg esok sapa la aku kat bustand...n of coz daddy aku akn jemput aku.....arghhhh!!!!windunyer....hidup kg PALOH....c u there!!!

1 comment:

Unknown said...

pia koya..apa la hebat sgt paloh 2..
xdop nder2 pom.xcm cendering..membangun beb..hehheeh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...