peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, August 10, 2009

mee bandung vs air bandung vs bandung...


seme ceria bergambo...tapi aku xdok...coz aku jd camerawoman kat sana...huhu...

dah lama gilez x update blog...bz betul sejak akhir2 ni...huhuu...so kali ni aku nak citer pasal aku g travelling kat bandung n jakarta pada 30/7-2/8/2009 baru2 ni....aku g ngan mak aku bersama ngan rombongan puspanita....kami bertolak pada 30hb iaitu pada ari kamis....dalam tempoh 2 1/2 jam pun sampai la kami ke bandung....

sebelum bertolak kami dibekalkan mask oleh dr fatimah...naik lemas aku memakainyer..tapi tuk langkah berhati2 aku memakainyer...

sesampainye kami di bandung..kami telah disambut neng rya....cukup manis orgnyer n cukup lemah lembut bahasanyer.


disana kami dibawa berjalan ngan menaiki bas....tapi kat sana kan yg paling best of coz la soping...barang2 murah gilez...
macam2 barang soping...tuk diri sendiri ada,tuk kawan2 ada,tuk family ada...pendek kata seme org yg aku ingt aku beli....hehehee...tapi dalam banyak2 barang yang aku beli yg paling aku suka sekali ialah aku dapat beli perfume...MnG brand.....fuh...sukenyer aku....coz arge perfume ni kat sana x semahal kat cni...yg penting ori eh...bkn ciplak...hehehe...
disana kami dijamu makanan minang n sunda....apa yg penting seme makanan 2 abih aku makan....so kire kena la ngan selera aku agaknyer....blh la next time makan makanan cam2 lagi....

dan tempat2 soping kami seperti rumah mode, pekan baru di bandung....n kat jakarta lak kami dibawa kat tanah abang n mangga dua..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...