peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Friday, August 21, 2009

tAg DarI aMYLiaNa...

1. Anda rasa anda Hot?
ofcoz la hot...se'hot' hot fm...lebih hangat dr bese....

2. Upload gambar kesayangan anda.
3. Kenape anda suka gambar ini?
sebab gambo ni ala2 samarinda g2...cun wo gambo ni...sangat kreatif org yg mengambilnyer...

4. Bile kali terakhir anda makan pizza?
bulan lepas agaknye kat the mall....masa 2 aku,mekti n zura g ato ana kat putra...

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu dangdut...memori daun pisang from amelina n iwan...

6. Ape yang kamu buat sambil selesaikan tag ni?
xde buat pe2...juz fokus siapkan tag ni coz nak suh amy baca cepat2....

7. Selain dari nama sendiri anda suka dipanggil dengan nama ape?
sakinah...nama ni geng2 kusza aku yg panggil...xtau la camne muncul nama sakinah ni...mekdah punye pasal la ni...

8. Tag lagi 6 orang tanpa kekesalan.
-kak ra-
-ieydah-
-kak herma-
-diana-
-a'aa-
-eyna-

** siapa no. 1 kepada anda?
member opis yg agk kecoh orgnyer....hidup kak ra...hehe...

** bagaimana pulak dengan no. 3?
baru je melangsungkan perkahwinan bulan 6 baru ni...

** pendapat anda pada no. 4?
kawan yg aku knl dalam blog...

** kata sesuatu tentang orang ke-2
kawan zaman koloh ni....semoga berbahagia ngan suami tercinta...

5 comments:

~amy liana8886~ said...

yup bereh dh baca dah..hehe..

Seteguh_Karang said...

hahaa...kecoh erkkk piya? Biasalah mcm xkenal.

pieya said...

agak kecoh gak la...sape yg kenal kak ra tau la kak ra yg agak kecoh ni...hehee...kak ra jgn maroh lok neh...gurau jer

coretanku said...

hik2...ada juga nama kita dalam post dia... hahaha... pieyaaa... selamat berpose..

pieya said...

kak ema jgn lupa wak tag yg sy bg 2 neh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...