peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, September 7, 2009

mmM...GuanE raMok akU Leni??

Ya ALLAh...lama giler x update my blog ni...nok kata bz ngat xmana(wak2 bz jer yg lebih)....adus lama xbuka my blog n blog kawan2.....buka blog kawan2 td rupa2nye dah byk giler diorng post new entry...macam2 citer yg diorng tulis...aku gok yg tinggalan lrt....huh!!!berat nanang guh...aku xtau la nok citer pasal per......

aku br jer siapkan keje aku...keje pe???design 4 labuan punye website la...u ol nak tau lagi 3hari aku nak balik kg....bestnyer....11hb kul10.30mlm bas trans...seronoknyer....mesti org2 kat kg menanti kepulangan ku ini(olo...macam lagu raya aishah la plok)....kat opis aku ni suka bebenor pasang lagu raya....sangat sentimental aku mendengarnyer...dulu sebelum2 ni xde la sentimental sgt....tapi sekarang bile berjauhan nagn family ni otomatik la jd sedey....nasib baik x dengar lagu dendang perantau...kalo x mau menitik air mata ini...huhuhu...

ari minggu baru ni kire enjoy gak la aku...coz dapat berkumpul nagn geng2 aku...tapi xdan nak amik gambo...xsempat langsung...kitorg g sogo...camne la nak amik gambo...org penuh giler...huh giler penuh org kat sogo...aku bersama nagn esoh,wani,naemah n syiha g berbuka kat maju junction...konon nok buka kat times square...tapi xsempat la nak g...ye la dan duk sogo gok 10jam xabih...

kerana sogo punye pasal abih licin pitih aku lam bank...siap salesgirl 2 ajo g aku guna kad atm 2 jdkan sebagai debit kad...so xyoh nak g bank cucoh2 la...juz hulur kad atm anda kat cashier n then diorng akan goreskan n masukkan paswod n then sign..ala macam kad kredit 2 la...tapi kalo nak guna debit kad ni pastikan akaun anda mencukupi...itu yg penting.....

aku wase setakat 2 je le kot aku nak citer pasal perkembangan aku....opppsss!!!lupe lak 13hb ni kul 9pg aku de intrvw kat tesdec...so pada kawan2 ku sekelian tlg doakan aku berjaya yer....thanks....semoga kiter semua dirahmati ALLAH....amin.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...