peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Friday, April 8, 2011

bila diri disayangi...

gempak tajuk i ol ari ni kan...ni kes ada hamba Allah yang sangat-sangat take care pasal aku...di katakan aku mahu bernikah bulan 5 ni...dikatakan pula aku dah lama bertunang...dengan saper tak dicakapkannya pula....walaupun.... satu objek cincin tak bertakhta di jari aku...masih dikatakannya begitu...maka hebohlah...di sini dengan citer-citer ni...

makanya ada la beberapa hamba Allah yang mengkhabarkan berita ini kepada aku...aku mulanya terkejut...tapi memikirkan diatas keambil beratannya kepada aku...maka aku menerima berita ini seadanya...walaupun pengceritanya tidak pernah menanyakan kepada aku...mungkin dia lebih mengenali aku lebih dari diri aku sendiri....tapi aku tidak "bengang" dengan citer ni...malah aku suka..happy....mungkin ini merupakan doa supaya aku cepat-cepat mendirikan masjid....amin.......

kalau dipikir-pikir sangat mahu bertukar menjadi alien aku.....biler jadi alien tau la aku apa aku nak buat pada sang pengcerita tersebut...hahahaha....









says: mahu prepare untuk "majlis besar" bulan 5 ni...ahaks.....

5 comments:

anotherstep said...

mulut tempayan boleh kita tutup...mulut orang lain la plak

Unknown said...

TAK FAHAM...MAKSUDNYE, DEORG BUAT2 CITER YANG U DA NAK MENIKAH KE???

pieyaris said...

anotherstep:kalo mulut org diri sendiri la yang kena pandai cover....


nana: iyep...dia buat2 citer n bgtau seme org....masyarakattttt!!

belogkiter said...

takpelah... moga moga benar benar cepat jodoh... amin..

pieyaris said...

belogkiter:moga2nya macam tuh la....aminnnnn.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...