peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Wednesday, April 20, 2011

aku hilang kesabaran...

kenapa ha budak-budak zaman sekarang tak hormat orang yang lebih tua dari diorang ha.....aku mujur tak bagi penyepak jer dekat budak-budak ni tadi...kurang ajar sangat lagak mereka....eee...naik geram aku....buat bising kat luar bilik aku....bila aku keluar masa tuh la kaki aku naik..nasib tak kena jer...ada ke main tudung botol yang dibuat bola..disepak-sepaknya kat luar bilik aku...BISING.....camne la aku tak marah..hangin aku...dah la sebelum tuh aku dah pesan jangan main..tapi main jugak..bila tanya nama tau pun takut....terus lari diorang....tapi AZRI jaga-jaga kamuuu......lagi sekali kamu main..siap kamuuuuuu!!!








says: yang tua dihormati yang muda disayangi...

12 comments:

~nsar~ said...

haha... main tudung botol.. sabaq la no..

Mrs Fazlee said...

hahaha sabar je lar. kekadang budak2 ni tak hormat org lain dek parents sendiri membiarkan. alasan budak2 biasa ah tu padahal mrosakkan anak sendiri LOL.

cik bAtu said...

haish...jgn cm tu....sabar okeyh...

pieyaris said...

nsar:main tudung botol sanagt membingitkan telinga...hukhuk

pieyaris said...

mrs fazlee:tau xper...alasan yg paling selamat tuk backing ank diorang

pieyaris said...

cik batu: dah sabo la ni...huhu..kalo tak dah lama kena budak tuh

Yan said...

sabar..sabar...

azian said...

azri???sape azri???
sy pun rasa mcm nak sepak org je tadi...adoyaiiiii....
salam kenal...

Miss b said...

erk

gambar tu

ganas tol baby tu. ngahahahaha

cikk EME :] said...

Salam,,sabar taww.

btw, salam sahabat :
emeliena :)

Nurulezzah said...

saba2 . budak2 lagi . geram jugak kalau camtu . huhu

HonEyBuNNy said...

sabar tau....

btw,salam ziarah...;_0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...