peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Sunday, April 10, 2011

terengganu diselubungi kabus

oleh kerana semalaman hujan lebat melanda terengganu...so pagi ni bila aku pergi kerja.... aku dapat lihat kabus yang meliputi sepanjang perjalanan....sila lihat gambar dibawah sebagai bahan buktinya....

gambar yang dirakamkan di bukit besar....kerana kabus tebal tak nampak mercu tanda "Allah peliharakan terengganu" tuh kan...biler dah kabus tebal camni dah rasa macam duk obersi pulak...haha











says: biler hujan-hujan ni malas sangat-sangat nak bangun tidur...huhu

3 comments:

noornazuha said...

waaa..dasatnye kabus,mcm kat genting plak...dulu saya belaja di terengganu jugak,2 tahun jeh dok sana...hehehe..

pieyaris said...

2la....ala2 obersi dah ganu semalam...tapi ari ni cerah...terang benderang ari ni...alhamdulilah

cikmima said...

wohooo.... berkabus...best..mcm cameron

meyh join contest|| http://rosmimarazak.blogspot.com/2011/04/hye-semua-okay-kali-nie-mima-pulak-nak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...