peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Thursday, May 5, 2011

hadiah contest ready untuk dipos...

assalamualaikum...

sebelum tuh aku nak mintak maaf kepada nurmayanty, nor hidayu dan alyani kerana lambat mengeposnya..sebenor-benornya...hadiah tuh dah lama aku beli...cuma mengambil masa yang lama untuk dibungkus..sebabnya benda yang paling aku tak suka buat ialah membungkus hadiah..
so tadi bila dah ada masa dan jugak mempunyai segala kelengkapan untuk membungkus seperti gunting dan salotip kan..aku pun meneruskan niat suci aku membungkusnya...

so ini lah hadiah yang akan sampai kepada anda bertiga...hadiahnya SUPRISE.....dan aku harap korang sukakannya...hadiah yang tak seberapa..tapi ikhlas dari lubuk nurani aku...









says: hadiah ni insyaallah akan dipos by sunday ni...

4 comments:

storyfromme said...

hadiah untuk fad takde ke?hehehe.

ayu said...

x sabar nak tunggu hadiah sampai.. tq cik pie

cikji said...

dtg jom2 heboh disini jugak

Alya said...

TERIMA KASIH....
WALAU APAPUN HADIAHNYA...
JIKA IANYA IKHLAS DR HATI.. MMG SUKA SGT2 & AMAT2 HARGAINYA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...