peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Wednesday, March 16, 2011

apabila hujan turun...

sejak jumaat lepas hujan tak henti-henti di terengganu ni...ingatkan di terengganu jer hujan..rupa-rupanya di klate, di kl pun turut mengalami hujan...

bila pergi kerja dalam waktu hujan macam ni...adus la...nak bangun tidur pun malas...
nak mandi..adus lagi la sejuk..

nasib baik ada water heater penyelamatnya...


bila hujan lebat walaupun berpayung mesti tempiasnya tetap kena..abis basah kain baju kurung dibuatnya...bila tak berpayung kena hujan..adus sakit kepala....macam la situasi aku sekarang...

sekarang mood sakit kepala...huhuhu..












says: hujan yang turun bagaikan mutiara...

6 comments:

Wani said...

kat JB pun ;))

si para para said...

pastikan rehat yang cukup.
kalau sakit makan ubat..

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

AAH..PONTIAN PUN HUJAN...HEHEHEH

Nora Shahaira said...

kat shah alam area umah akak nora ni pun asyik mendung je...

arep_lockermonth said...

kat keedah x ujan arini! kelmarin ujan!

♥sophie♥ said...

cuaca tak menentu pon,,huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...