peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Saturday, March 5, 2011

menyampah dengan google chrome

menyampah betul!!!!betul-betul menyampah dengan google chrome...aku baru semangat nak BW..tiba-tiba tak leh buka lak blog org lain...prob loading pulak..adus...sakit taya guh r...

biasanya mozilla menjadi pilihan aku..tapi mozilla aku bila dah close..kiter nak buka balik jadi prob...langsung tak leh bukak..not responding...n then solutionnya aku bukak la google chrome..ye la nak mengharapkan IE..adus xrok cetong la boh....so rupa-rupanya google chrome pun adik beradik jugak ngan IE...mmm...nasib la...










says: dah hilang semangat nak BW...layan drama kat tv3 lagi baik...

6 comments:

Anonymous said...

GC mmg selalu camni, sakit jiwa gilaa..

pieyaris said...

tau xper...menyampah tahap cipan dah ni..tapi bukan hari ni..semalam la..ni dah guna mozila...

Hafiza Hafinas said...

haha... lalala~

Faiz Zaini said...

mozila berat.. chrome selalu crash java dia.

try guna rockmelt plak..

pieyaris said...

kalo rokmelt xpenah dengar la...xpe...aku try install lu...kalo ko cakap ok..maknanye ok la tuh..i trust u...hehe

wanacesh said...

google chrome slalo crash tensen ble download,,mozila plk bert lmbt loading,,x tau nk bukak ape dh

watak kaku jadi bintang filem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...