peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, June 28, 2011

harapan aku sebagai blogger

seorang blogger mengharapkan blog mereka menarik, mempunyai follower yang ramai, dapat menjana pendapatan melalui blog dan pendek kata panjang tak kata femes seantero malaya la..tapi tuk mencapai tahap macam tuh memang susah n payah la..apatah lagi bagi mereka yang takde nama..yang ingin mencipta nama sebagai blogger..mencari tapak dalam berblogging...memang kena hard struggle la..

macam aku blogger yang tak femes ni..nak attract orang baca blog aku yang tak seberapa ni..aku always mencari topik yang best untuk setiap entry dalam blog aku..always blog walking ke blog-blog lain..dan target aku dalam berblogging ni aku nak mencapai 100 follower setiap bulan..dan alhamdulilah setakat ni hampir-hampir ke arah tuh..

tapi yang sedeynya..nak menjana pendapatan dalam berblogging ni memang payah..aku tengok earnings aku slow sangat naiknya..naik pun sebab aku sendiri yang klik..adusssla...sedey wei...kawan, sahabat, teman blogging ku yang lain..kalo u ol masuk blog yang tak seberapa ni...selain dari baca entry aku tuh..tolong2 la klik di nuffnang n heartbeat aku yer..just 1 klik i get 0.25sen/0.04sen..bantuan yang anda hulurkan amatlah aku hargai...









says: entry yang tak bergambar hari ni..tapi harapan aku ada la yang membacanya..

2 comments:

Unknown said...

: sama jer kita, xyah la nak harap org dtg sbb kita nak earn sumthing.. Lebik baik kita berkongsi apa yg kita ada dengan semua, itu kan lebih baik.. InshAllah ramai yg dtg punya.. :D

pieyaris said...

insyaallah...thanks 4 ur good advise..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...