peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, August 2, 2011

jangan kantoi dah la...

bila bulan puasa..agak-agaknya kat mana port perempuan yang ABC lepak ha???korang tahu tak apa itu ABC???ABC=Allah Bagi Cuti...dan mereka diharamkan untuk berpuasa..so untuk mengelakkan dari terkantoi of coz la mereka yang ABC ni akan mencari tempat yang strategik untuk menjalankan operasi mereka...orang cakap line mesti kena clear...

tapi kena ingat..kalau nak makan-makan tuh 1st yang korang patut buat...kena kunci pintu dulu...supaya korang tak kena terjah dari sape-saper...baru la selesa nak mengadap makanan tuh..errkkhh..alhamdulilah....










says: sebelum makan tuh jangan lupa baca bismillah dulu yer...

3 comments:

~AmyLiana8886~ said...

hahahha..amy xpose pun lg..hehe

littleworld said...

tak best rsnyer tak dpt sambut permulaan puase....kite n member, port ABC dlm surau ofz.tu jer tpt paling strategik.hihihi..

pieyaris said...

sama la kiter...awal n akhir la dapat ABC..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...