peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, July 7, 2009

1st AwarD....


1st award yang aku dapat from idah...aku sebenornye xwape paham sgt la pasal award n tag ni...tapi selepas mendapat explaintation dari idah baru la aku paham...idah kata ni seme macam surat berantai la...tiada kesudahan....asik bersambung n sambung lagi2 sambung....hehehe..

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.
1. member zaman koloh..tapi stat rapat masa f4 n f5..
2. merupakan wife pada encip izhan...(ingt lagi masa g majlis kawin idah ni v adioh dapur gas...ahaks)
3. sumber rujukan aku kalo aku xtau sesuatu ayat lam BI...kire ticer aku la ni...terer wo ye kalo BI...
4. sorang pengawas zaman koloh dulu...kire sek menggang r zaman koloh lu..hihi
5. penyokong kuat DR.M....

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
1.aku teramat la suka tido...n kalo aku tido aku tak suka org ganggu aku....
2. sebelum tido aku mesti sapu2 lembek aku 2 supaya segala habuk2 TIADA...
3. kuat sms sampai org ingt aku sms ngan pakwe padahal aku sms ngan kawan2 aku...aku mana la de pakwe...huhu..
4. sukakan pantai...kalo balik ganu mesti aku akan cari pantai lepak sana...sangat menenangkan..sangat menyamankan..
5. agak sensitif kalo de hal2 yg menyedihkan...
6. sukakan lagu2 retro...of coz la sinar fm menjadi pilihan hati aku...
7. g opis paka lipa jepun jer...senang nok berjalan..
8. famili panggil ya, kawan kg n opis panggil pia, kawan koloh pgl piah, ank2 buah pgl chu ya, kawan kuza panggil kinah...jauh beza kan..saje je
9. suka beli majalah coz sangat suka membaca..
10. bakal bergelar graduan udm tak lama lagi...epiii...

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
1. cdah - kawan zaman ksi n kuza..
2. miey - kawan kuza gak tapi penah jadi rumet aku
3. a'aa - kawan kuza gak tapi sekarang sambung degree kat kuittho
4. mekti - opismate aku yang ala2 model
5. kak ra - bakal bergelar isteri pada tahun depan

cukup la 5 jer....kalo 10 pun belum tentu org nak layan...hahaha.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...