peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, July 27, 2009

pEriHaL seOrAnG kaWaN.....

mmm....speechless...sedey nagn kawan aku sorg ni...adakah dia masih menganggap ku kawan lagi...whatever la...tapi yg penting kami penoh berkawan....sedey melihat dia semakin jauh ngan diriku...jauh dari relation...jauh dr life style...jauh dr segala2nye...coz aku dulu penoh rapat nagnnyer..dan aku akui dulu aku cukup selesa berkawan nagnnyer..tapi sekarang???aku sendirik tak tau camne nak describe kannyer...tapi aku amat terkejut nagn caranye sekarng ni...now aku bkn jer dengar citer2 dr org lain...tapi seme ni aku melihatnye sendirik..

aku sendiri pun bkn manusia yg sempurna...masih byk kekhilafan yg aku lakukan...tapi sebagai kawan aku dapat lihat PERUBAHAN yg besar berlaku lam hdpnyer...dan aku hanya mampu berdoa semoga kawanku ini sentiasa mendapat perlindunagn dr ALLAH dan juga menjauhi dr melakukan perkara yg mungkar dan sentiasa berada di landasan yg benar....amin.....ya rabbal alamin....

9 comments:

Ena Qaisya said...

takpe dik...
ilangnye seorang kawan bukan beerti kita ilang kesemua kawan2 kita.. harus berpegang teguh yangmana masih ramai yang nak kawan dgn kita.. jaga diri ye dik

pieya said...

thanks kak ena....betul pe yang akak katakan 2....

~amy liana8886~ said...

dia dh beso panjang piya..biarlah dia..tau lah dia mane baik mane buruk..mungkin culture shock kut..huhuhu..beselah tu kalu dr kg hdup di bandar..apapun smoga dia sedar dgn apa yg dia buat..kta pun kena jaga diri kite jgak..tu je..

pieya said...

mmmm...harap2 dia xjauh tersesat....moga2 ye ingt la mok ye kat kg 2....huhuhu

shidah said...

aku pom sedih piya..aku xda sapa2 pom kt cni..mak ayh aku smua kt kg...
bila sedih pendam sorang2...uhuhuh

pieya said...

xpe cdah...tepat yg terbaik tuk kiter mengadu ialah pada ALLAh...remember it...

Afizah Osman said...

siapakah gelaran yg berani myakiti hati kwnku ini???

NoRFaRHaNa said...

ALLAH MAHA MENDENGAR lagi MAHA MELIHAT...Sesungguhnyer sumer yg berlaku mmpu diatasi dengan baik sekiranyer hati hendakkan yg baik...ko berdoa je la pia moga dier dilindungi ALLAH SWT...

pieya said...

insyaallah a'aa...semoga kite semua dirahmati oleh Allah SWT....iz myb mu xknl kot kawan aku ni...neverminds...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...