peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, July 7, 2009

seOraNg Yg BerNamA RaBiaH HuSSin

Rabiah HuSSin is my mum...n ari ni merupakan besday mak yg ker 56...n ari ni gak merupakan ari last tuk mak berkhidmat sebagai seorang guru di Sekolah Kebangsaan Paloh(SKP) yg juga merupakn sekolah kami 4 beradik...

mak bermula mengajo di sekolah kat perak aku rase(kalo xsilap la n aku lupa sekoh 2 nama pe) n pas2 SMK sultan ismail kat kemaman n SMK panji alam...kat sekolah panji alam ni mmg lama...masa tahun 86 xsilap aku hingga tahun 2002...lama giler kan..n mak gak nyaris2 nak kena tukar kat stamad masa tahun 2001...tapi nasib baik x...ada citer disebaliknyer...hehehee...kalo x satu skool la aku nagn mak(xsuka coz xbebas)...hehehe...n last SKP dr 2002 hingga 2009...

aku teringat ayt drpd drama murabbi " Tak ada istilah pencen dalam kamus seorang Murabbi. Seorang guru adalah Murabbi sepanjang hayatnya. Rebut pahala jihad seorang Murabbi itu mak."

mak sempena ari lahir mak ni ya berdoa semoga mak dipanjangkan umo n murah rezeki...semoga kebahagiaan bersama ngan mak...n terima kasih kerana membesarkan ya n menjadikan ya "orang".....xde pe yang lebih bernilai dalam dunia ni melainkan kasih sayang yang mak berikan...thanks 4 everything mak.....ya SAYANG sangat2 mak....

1 comment:

~amy liana~ said...

comelnyer..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...