peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Sunday, July 26, 2009

pEriHal SeBuah keReTa gEn2..


proton gen2 merupakan kereta buatan Malaysia..designnye agk menarik n agak sporty n agak sesuwei digunakan bg golongan muda terutamanye yg dah 2-3tahun keatas bekerja...aku pikir la kan kete ni agak sesuwei nagn org pepuan yg agak sibuk bekerja...ini kerana mungkin boneknye yg agak besar tuk memudahkan seseorg itu membawa brg2 yg byk..cthnyer baju2,kasut,alat2an berja and so on..entah kenapa aku terasa nak citer berkenaan nagn gen2....mungkin aku telah dipromote oleh geng2 aku masa g janda baik baru ni kot...especially esoh...suka bebenor semek ni nagn gen2...tul x esoh??hihiihi...aku ni hanya mampu mendengar..nak beli xmampu...mahal wei gen2...aku pun kalo nak ikutkan naik kete gen2 pun baru satu kali u ol...2pun kete kakak wani...darak nak mampus kan aku???huhu...

berkenaan ngan kete gen2 ni pe yg aku tau ianya agak mahal dr myvi....that's why la esoh very like it..sepanjang kat janda baik 2 xabih2 pasal citer gen2 ni kuo....stat dr naik bas kat pekeliling sapa la kat janda baik...sapa mandi citer gen2 menjadi topik utama...coz citer pasal citer gen2 mendapat request yg tgi dr org ramai...manakala kete myvi langsung xde yg nak request...ala kesiannye myvi..

itula serba sedikit berkenaan nagn gen2...ku doakan semoga esoh mampu memlikinya suatu hari nanti....blh la ye bwk aku jln2 nagn gen2 yer...esoh neh...

p/s:esoh...xyoh la alphard 2...sokong la kete buatan mesia.....idup mesia....1mesia..

8 comments:

~amy liana8886~ said...

sy minat myvi se orange..hehe

shidah said...

mmg la mu xbeminat pia..sbb myV mu xlm dh nk wk kuo...hehehehe...
gen2 2 slh satu kereta idaman aku gk tau...

pieya said...

xyoh la cdah wei gen2 2...mu kan de viva doh kan....so bersyukur la nagn pe yg de neh...

pieya said...

amy kupul r duit byk2 beli myvi orange 2...leh bawak sy g jln2 neh....

coretanku said...

sape kwn 2 pieya...story la ckit...

pieya said...

huhuhu...sedey kak ema eh nok citer...sdh jauh antara dia ngan saya...huhuhu....

NoRFaRHaNa said...

gen2 tu rendah tmpt duduk dier...klu org rndh mmg xsesuai la...ak mmg xminat keta rndah2 nie..myV tu wokay la xla rndh sgt...I like....Agpun cintai la kereta buatan malaysia...

pieya said...

tau xpe.....kalo kiter xsokong produk kiter, sape lg yg nak sokong kan....betul2 patriotik aku wase...maklumla bln kemerdekaan...hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...