peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Saturday, January 22, 2011

citer pasal budiey


kelmarin aku beli mastika keluaran februari..n then ada la kisah si budiey..ala budiey sensasi selebriti..sape2 yang arif ngzn gosip2 artis tempatan memang tak kan ketinggalan untuk follow blog ni...

uishhhh!!!apa yang kontroversi pasal budiey ni...siap ada stoty lam mastika ni..so tuk yang belum baca lagi mastika 2 aku citer kat sini...budiey ni stat ngan blog tahun 2008...lebih kurang macam aku gak la..

aku pun stat wujudkan blog ni pada tahun 2008 gak..cuma tahun 2009 aku aktifkan blog ni...n then tahun 2010 aku dah slow..sebab duk asyik masyuk main ngan fb..masa 2 tgh cintan ngan farmville..so mmg dah ketinggalan jauh la blog aku ni...member2 aku yang satu line ngan aku wujudkan blog ni dah establish dah yang diorangnyer...aku gak yang tertinggal lrt..hukhuk..

ok pasal budiey 2...dia cakap dalam 4k income dia dapat bulan2 hanya berblogging..uish...mmg masyuk...aku yang baca ni terus bersemangat!! 2 pasal la aku update blog aku ni...hehe..

so aku jadikan blogger budiey sebagai sumber inspirasi...so kawan2 yang belum mengenali budiey blh la layari di www.budiey.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...