peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Wednesday, January 26, 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMU by unguisme

oleh kerana mood aku baik ari ni...so aku sangat-sangat rajin nak join contest yang dianjurkan oleh member-member blogging aku...ok contest ni bg mereka yang berminat boleh la usha-usha kat SINI


dan ini la gambar yang aku nak pertaruhkan untuk contest ni..gambar bertiga ni diambil ketika menjelangnye hari raya aidilfitri baru-baru ni...sebab tula semua manis berbaju kurung..dan yang pinky tu la aku...orang lain sibuk beraya ke rumah kawan-kawan..ni kitorang sibuk amik angin di bandaraya warisan persisiran air..ala kuala terengganu la..tanah tumpah darahku..cewah..hehe

gambar ni kitorang main tarik-tarik ni sebenarnya nak tgk saper yang kuat dan gagah perkasa diantara kami ni..so korang tengok korang nilai la sendiri...senang kata lu pikir la sendiri..

ikhlas tag dari aku:









says: zaman sekarang orang dah tak kisah dah kalo gambar bertiga..zaman dah berubah..

4 comments:

budak ciput said...

ok. penyertaan diterima. :)

tQ for joining~ hehe

pieyaris said...

sama2...

Mama Kembar Tiga said...

salam. thanks sbb tag mama, InsyaAllah akan join if sempat :-)

pieyaris said...

berehhh mama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...