peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Saturday, January 29, 2011

jozan de best!!


sejak 5 minggu lepas..aku always follow raja lawak..bukan nak tengok peserta-peserta...tapi nak tengok keletah pengacara raja lawak tu..johan dan zizan...ada jer idea-idea lucu diorang..memang kelakar la..beronok-ronok aku terhibur gelak-gelak kat rumah...

tapi peserta musim ni kira not bad la...antara top3 peserta yang aku suka iaitu:
nazmi...antara ayat-ayat yang popularnya iaitu aku luperr...dasyat...

r2..antara ayat-ayat trademark r2 masa minggu lepas masa menjadi MJ iaitu i luv u...i luv u...

balas dengan slanga yang tersendiri..memang unik..ada nampak iphone 4 atas meja ni tak...sori kunci bmw i vibrate..hehe..

harap-harap salah seorang ni akan jadi juara Raja Lawak Musim 5 ni...










says: tengok Raja Lawak untuk hiburkan hati...

4 comments:

Bella said...

I mmg minat sgt2 kat Johan & Zizan..
Lawak diorg sempoi ja...

pieyaris said...

betullll...pecah perut bila diorang buat lawak

NaniE said...

saya pun tengok raja lawak semata-mata tgk 2 pengaranya yg lebih kelaka

pieyaris said...

penagacara yang lebih kelakar dr peserta2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...