peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Thursday, January 20, 2011

VIRUS...

virus yang aku nak citer ni bkn virus komputer...tapi virus lam badan aku yang berjangkit ngan ank2 buah aku...xpasal2 aku kena amik mc 2hari..uhuk..uhuk...

ntah virus pe la budak2 2 bawak...abis berak n muntah2 aku...pegi klinik ada ke doc tanya bkn pregnant kan...aku pun lantas menjawab..aku masih dara (macam tajuk filem lak!!)...

tanda2 awal aku kena tu aku selsema...masa tu aku de kat kl..drive balik cni masa 2 ok la lagi..sampai rumah kul 1.30tghari n then tido....mlm 2 la bermulanya episod muntah n berak aku..dekat 4kali la aku ulang alik tandas.. zero perut aku...ngak punya apa2 isi..

n then selasa 2 aku amik mc...biler duk rmh rasa cam ok sikit...lega..n rabu 2 pun aku g keje memandangkan aku pikir aku dah sihat..bila sampai sekolah...format ebuk bdk2 2-3biji yang de kat atas meja 2..terus naik penim kepala aku...penim berpusing2 aku rasa..xpasal2 ari 2 aku balik awal...tapi bukan ponteng..aku mintak ngan bos aku la...

dan hari ni..aku pegi balik klinik sambung mc..ingtkan blh la sambung balik mc 2..tapi hampa..kena gak jupe doc..biler dah jupe dibaginye ubat2 lain....dan sekarang minum garam yang doc bg 2 baru la rasa sedap sikit badan aku rasa..dapat lah aku berblogging kembali....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...