peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, January 31, 2011

"[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!"



wahh!! wahh!! waduhhh!! waduhhh!! hadiah contest kali ni memang lumayan..memang meletup..memang mantop...kalo menang ni sure satu hari tersengih aku...tak lena tidur malam aku..hehe...so saper-saper yang sangat-sangat berminat ni boleh la usha-usha dengan mengklik di banner stylo-mylo kat atas tuh...

so aku ni memang la sangat-sangat mengharap kan si Jejaka Terhangat sudi la memilih aku sebagai pemenang untuk contest henpon free ni sebab henpon aku ni bukan sejak dua menjak tapi dah berkurun dah asyik hang..hang...huh!!tensen bro!! kadang-kadang tuh kan...tengah aku syok-syok main mesej..tetiba hang...beronok-ronok calling-calling..mampus..jammed..macam-macam la..aku pulak pas sehari-hari nak beli henpon baru tapi tak terbeli-beli lagi...

so sukacitanya aku kalo Jejaka Terhangat ni berbaik hati..berbesar hati nak kasi kat aku..ye la saper nak kasi kiter pree kan...hanya orang-orang yang baik hati..yang sekutu dan sekufu ngan Jejaka Terhangat jer mampu membantu golongan orang yang macam aku ni...semoga belas ihsan Jejaka Terhangat ni mendapat keredhaan dr Allah..biler kiter tolong orang susah..insyaallah rezeki yang mendatang akan melimpah-limpah..insyaallah bro!! tak rugi kalo ko "selalu" buat macam ni...

tag kawan-kawan yang senasib 2nasib ngan aku:

::cdah::
::kak awin::
::kak fiza::
::myra::
::arejaa::
::rasyidah::









says: langsung tak terniat dari hati nurani nak bodek Jejaka Terhangat..kalo ada rezeki tak ke mana..kan?? kan??

3 comments:

Unknown said...

JT datang mau mengecheck penyertaan..gudluck yek.=)

Anonymous said...

slamat berjaya kamu..
saya follower kamu yg baru..moh ke blog saya..ada mekap n lain2..
zoeyzauyah.blogspot.com

Anonymous said...

gud luck ye pieya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...