peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, January 25, 2011

Drama Hani Best!!

Tiap-tiap hari selasa pukul 9malam saya akan duk tercongok depan tv..nonton citer apa???citer HANI la...citer ni dr 1st episod sampai sekarang aku xpenah miss..dan setakat ni drama yang aku layan tak lain tak bukan drama HANI..drama ni aku nonton bukan sebab pelakon2 yang cantik..tp maybe sebab jalan citernye kot..


sejak dua malam yang lalu aku duk layan DIA BUKAN MARYAM..ingt nak follow la this drama..tapi disebabkan jadual tayangannye bertembung ngan HANI..tinggalkan DIA BUKAN MARYAM dan terus nonton HANI..sempat la tengok setengah jam yang pertama..tapi drama DIA BUKAN MARYAM ni pun best gak..ingt nak tgk lam TONTON..alamak!! tak upload la lagi

dan untuk tahun 2011 drama tv3 yang best buat masa ni aku pilih HANI dan untuk tv9 lak of coz la DIA BUKAN MARYAM.. so semoga industri drama kiter akan jadi lebih maju di masa akan datang..cayok!!cayok!!

2 comments:

Mat Sabu said...

setuju sangat..lagu pun besh

pieyaris said...

betul...betul daus...citer&pelakon2 yang mantap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...