peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Wednesday, January 26, 2011

koleksi minyak wangi...

aku mmg cukup suka ngan perfume..blh dikatakan aku sangat-sangat obses ngan perfume..kalo pergi dekat mall confirm memang aku akan melencong usha-usha perfume kat sana...sambil-sambil tu aku try gak mintak bau...dan kat sini aku nak show kat u all perfume yang aku ada..


ok kiter start dari kiri:
1) M&G(bau spicy)..sesuai kalo pakai untuk waktu malam
2)yang botol warna biru tu britney spears midnight fantasy(best gilak bau..bubblegums)
3)yang ketiga pulak spirit of antonio banderas
4)dan yang last sekali tu femme of hugo boss









says : bila pakai perfume rasa saham macam naik jer...phewittt!!

6 comments:

Unknown said...

wah...
byknyer perfume..
fiq pown mnt perfume..
suka sgt.. :)

LiyanaSaad said...

msti sggup b'habis utk ni kn..=))
jom la follow i..i follow u back..follow memolow..hee~~

pieyaris said...

fiq:ni antara koleksi pieya la...yg dah habis guna tak termasuk lam ni punya gambar...

pieyaris said...

yanarab:mmg sanggup berhabis...then mitak org lain lak tlg sponsor...hihihi

Mama Kembar Tiga said...

I'm crazy bout perfumes too. Mama pun ada midnight fantasy tu & i love it! Lagi satu fevret is Black XS by paco rabbane, very chic smell gitu hehehe

Bila sayang nak pakai perfume mahal kat umah, mama sembur body mist Victoria Secret je coz murah & bau best hehehe. Pernah guna body mist Victoria Secret tak? Mama pengguna tegar & jual juga :-)

pieyaris said...

yang black XS 2 kawan saya guna...biler duk kat dia sweet gak la baunyer...victoria secret xpenah guna la mama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...