peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Saturday, February 5, 2011

anda yang saya cari!!


akhirnya dah menjadi kenyataan....yahuuuu...hari ni buka blog n then tengok follower aku dah mencapai 100 orang...eee....suka bangat aku...akhirnya sampai jugak 100 orang(walaupun orang lain dah ribu riban)..huhuhu..

selepas gambar dibesarkan dan inilah orang yang aku cari selama ini...gadis ini orang kota kinabalu bah....yang merupakan follower aku yang ke 100...tocey-tocey....nama gadis amoi ni martha...

so martha...tak terlambat nak wish gong xi fa cai....nak ang pau boleh??hihihi...gurau aja bah!!salam perkenalan yang ikhlas dihulurkan dari aku...










says: puas dapat cuti baru ni....seronoknya!!

5 comments:

Norhafiza said...

tahniah...teruskan usaha anda untuk berblog...

Astana said...

woooooo! i like... Thank u thank u Pieyaris... yeah ha...Salam Perkenalan juga buat Pieyaris..nak angpau ya..? Tunggu Martha kawen dulu ya... u really make my day ari ni.. nak letak d blog juga la... selamat memeriahkan dunia blogger <3

Bulan Purnama said...

wah.. teruskan menulis eh :)
slm kenal

AbbasyCollections said...

wah....encik kamen plak follower no berapa?kwakakakakakaaa

c-tea said...

pieyaris..thanks sbb sudi follow blog ct...ct akn sambung story tu..mmg tertunggu-tunggu pieyaris komen..kan sedih sb penganjur xrespon..but now..dah semangt untuk sambung..hehe

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/02/contest-story-mory-sobsobby-pieyaris.html?showComment=1297428653578#c3575536399707685473

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...