peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, February 14, 2011

CONTEST AKU DAN KERETA..

saper ahli-ahli drift yang hebat di malaysia sila la join...kalo nak join klik la kat banner kat atas tuh..tarikh tutupnya hari ni..so cepat-cepat...

gambar aku dan kawan-kawan semasa meraikan hari raya aidiladha baru-baru ini...

enjoice!!!!


aku merangkap driver bersama ngan geng-geng sekampung+geng-geng sekolah..


nak story sikit pasal kereta aku ni yang dah masuk tahun kedua menjadi "husband" aku..mmm..manyak syok la..dan tempat-tempat "honeymoon" yang pernah aku bersama si "husband" tercayang ni pergi iaitu ke PD,KL,JB,KB...tiap-tiap petang sabtu aku akan basuh,cuci,gosok-gosok dengan tangan aku sendiri..punya la sayangnye aku kat "husband" aku ni..dekat 2jam gak la kitorang basah bersama..hehe..sori agak melucasss di petang hari..cukupla serba sedikit pasal story mory "husband" aku ni..takut banyak-banyak kan lagi melucas aku disini..hakhak..


oleh kerana masa dah suntuk so aku tag jer saper-saper yang baca entry ni sila-sila la join eh!!









says: harta yang paling berharga "TAW 1125"

7 comments:

Norhafiza said...

piya dan melucas tidak dapat dipisahkan....hehehhe

pieyaris said...

heheee...sssshhhh...senyap doh r kak fiza...jgn royak ke org lain..hehe

DIDOT said...

salam maulidur rasul..
didot da dtg skodeng..
n syarat2 sume complete..
gud luck k..;D

Nini D.. said...

jom join teka biskut..

http://sparklemaneh.blogspot.com/2011/02/teka-biskut-dalam-balang-daa.html

Luqman Zakaria said...

alah!xde gmbr time nek ketalah plak!huhu

pieyaris said...

tapi dah tutup pun contest ni...hehee

Mr Laici said...

wahhh comel husband u.. ><


Entry Terbaru: Tips Untuk Dapat entry popular di geng blogger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...