peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Monday, February 7, 2011

Contest Collage Kesayanganku

jom la klik kat banner kat atas tuh kalau korang berminat la...


gambar yang menjadi pertaruhan aku dalam contest ni

gambar aku yang bertudung oren..itu la aku..gambar ni sebenarnya gambar aku bersama-sama dengan classmate aku semasa kitorang study di UDM..

so aku nak tag

kak nora
twinklestar
achik









says: rindu pulak kat ex-collegemate..lama dah tak bersua muka..huhuhu

11 comments:

Nora Shahaira said...

ok dik..akak nora dah sedia maklum..akak ni lembab mengedit..tahap tak tau pun..tapi akak try aaa..jadi tikar mengkuang pun ok la ye dik..yg pasti namo kecewakan mu yg sudi tag akak..nanti akak nora godek pic2 dulu..

Nora Shahaira said...

akak dah buat

http://aurajarinora.blogspot.com/2011/02/contest-collage-kesayanganku.html

shidah said...

aminnnnn.... mintak2 menang.. mu kene share la ngn aku pia coz u now what ok..kekkeke

pieyaris said...

kak nora...tq sebab join yer..
cdah..i know..u dont worry k

~AmyLiana8886~ said...

ex skalian xrindu ke? hehe

Nora Shahaira said...

akak dah sent tp tiada maklum balas dari pnganjur..tak on blog kot..

kali ni, akak nora tag adik plak ek

Nora Shahaira said...

http://aurajarinora.blogspot.com/2011/02/contest-si-manis-berbaju-kurung.html

pieyaris said...

amy:ex-skalian wase rindu ngat 2..terutamanya awak..hehe..ikhlas ni..

kak nora:nanti pieya join eh...

azzey said...

Gud luck !

shidah said...

wajib bg aku hadiah tau....

http://shidah3785.blogspot.com/2011/02/contest-story-sobsobby-pieyaris.html

Miela Tahril said...

tengs ye atas kesudian join contest yang sy anjurkan...:)
semoga berjaya meraih hadiah ye...:)
salam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...