peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Wednesday, February 2, 2011

tolong ingatkan aku!!


dulu masa mula-mula dengar lagu ni tak suka sangat..naik hairan aku camne la lagu ni diangkat sebagai juara lagu..tapi kan...bila lama-lama dengar...dengar..dan dengar...eh best jugak rupa-rupanya lagu ni..yang paling aku suka of coz intro..intro dah menaik kan bulu roma...chorusnya pun not bad....memang anak telinga aku ni boleh menerima dengan baik lagu ni..rasanya tak terlambat lagi aku nak wish kepada ana rafali...tahniah ana..ana memang berbakat..(macam la si ana ni baca blog aku..hehe)..


ana rafali dengan gaya perempuan melayu terakhir..sokmo berbaju kurung sambil pegang gitar...ada gaya tersendiri..bagus-bagus
so i ada pantun untuk u..jangan gelak eh...

manis ayu berbaju kurung
bukan rupa jd ukuran
bermain gitar berkurun-kurun
kerana bakat dipertaruhkan


umpama perempuan melayu terakhir
gitar dibawa di galas dibahu
dinyanyikan lagu di konsert akhir
menang dipilih tolong ingatkan aku

sekian...










says: sesekali melayan lagu puisi sebegini...syok jugak!!

2 comments:

Nora Shahaira said...

setiap lagu kalau kita dgr selalu memg lama-lama jadi sedap dik, tak sedap pun kite bleh terikut2..

lagu ni ok pada akak, lirik pun ok..tapi akak tak suka ana rafali nyanyi, tak dengar apa..bunyi angin je..sayang kan..

adik suh akak heboh2 kan..hehe ni akak siap follow sekali..salam kenalan

Nora Shahaira said...

terimaksih kembali..akak pun baru pandai blogging ni..masuk dah lama..hahaha..otak karat skit kot..ada tips2 baru sudi2 la gtau akak ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...