peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Sunday, February 20, 2011

bonus link dah dapat!!

kad yang tertera nama aku "pieyaris"...cehh!! guna nama glemer tuh!!ahaksss...

kelmarin aku dapat kad bonus link ni...yahuuu!!sebenarnya kalau bercerita pasal kad ni kan..dah lama aku nak buat kad ni...tapi sebab borang asyik habis je kat shell..so asyik terbantut je le..cuma baru-baru ni kat shell kg. paloh yang berhampiran dengan kampung aku telah membuat satu inisiatif dimana telah mencatatkan maklumat-maklumat bagi mereka yang ingin memohon kad ini di dalam buku...sebab borang habis...jadi lebih kurang sebulan jugak la aku menuggu posmen menghantarkan kad ni kat rumah...

kenapa aku nak sangat-sangat bonuslink kad ni??sebab aku ni salah seorang yang mengisi minyak shell..setiap kali isi confirm penuh tangki..tapi kalau hujung-hujung bulan tak de maknanye nak penuh-penuh..hehe..so kalau isi minyak sambil tuh kiter dapat bonus kan bagus..sambil menyelam minum air...hhmmm...jadi saper-saper yang belum memiliki bonuslink ni so cepat-cepat la wei!!!









says: collect point untuk bonuslink...

2 comments:

Hafiz said...

kalau nak isi minyak gi shell tempat hafiz keja coz hafiz bagi point banyak2.. hehehe.. org isi motor rm3.. hafiz bagi point bonuslink 450
hohohoh :P

pieyaris said...

hafiz shell kat mana????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...