peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Sunday, February 13, 2011

siapa ben ashaari?

aku sendiri pun tak kenal siapa ben ashaari..tapi apa yang aku tau beliau seorang blogger yang sangat-sangat popular...senang cakap femes di kalangan blogger-blogger yang lain..tapi apa yang aku perasan bila aku blog walking ke blog-blog lain sure akan ada blog ben ashaari dalam list diorang...

bila aku blog walking kat blog abang ben ni memang mantop la wei...follower pun dah kat 10ribu...uish...tak tercapai aku nak mengejarnya...hehe...

baru-baru ni aku blog walking ker blog blogger-blogger ganu..n then nampak la entry yang bertajuk Mini Gathering Bersama Ben Ashaari Di Pantai Batu Buruk!!! kalau la aku tahu awal-awal pasal ni memang confirm aku join...aku nak sangat-sangat jumpa dengan abang ben...bukan sebab kehensemannya..hehe..tapi sebab nak gali-gali..nak korek-korek tips macam mana nak jadi blogger yang hebat cam abang ben..










says : selalu blog walking sambil-sambil tuh boleh promot blog sendiri...

2 comments:

!annomorad! said...

sape yg de blog, tapi tak kenal abg ben, bek tutup je blog tu.hihi..sy walaupon tak pernah join peraduan yg dia jalankan, tapi tetap follow blog dia...

!annomorad! said...

sy da follow kamu.jemputlah ke blog sy yer. sy tak paksa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...