peNgikUt sEtiA

klik sokmo!!

Tuesday, February 15, 2011

Ask Genie In A Bottle Contest

contest ni ala-ala macam aladdin la...so saper-saper yang berminat boleh la klik di banner tersebut ok!!


kalau di gosok-gosok kuar si jin Genie tuh 3 permintaan yang aku nak mintak iaitu:

1) istana yang dilengkapi serba serbi..ada kolam renang taraf olimpik, pusat bowling, taman
tema ala-ala disneyland, litar f1 tuk main go kart, senang kata dalam istana tuh melengkapi segala-galanya..dan tak yah nak kuar mana-mana duk dalam tuh jer sebab dalam tuh seme dah ada..dan nama istana tuh akan aku beri namanya" palace of pieyaris"

2) kereta yang bercatkan emas dan di saluti dengan berlian...wow...menggeeliippp!!lip lap!!lip lap anak mami!!


3) mempunyai chef-chef yang hebat yang bekerja di dapur "palace of pieyaris" supaya aku tak menitik air liur lagi biler tengok chef ni masak kat dalam kaca tv tuh..

cukup la sekadar 3 permintaan dari aku..takut si genie ni tak termampu nak melayan permintaan yang bukan-bukan dari aku ni..











says: bila aku dah start berangan....mmm..tak tercapai akalku nak mencapainya..

2 comments:

Syarni Farida said...

hai, contest nie dah tamat (:
dah boleh buang banner kat blog awak ye

1 april ni saye akan contact winners
stay tuned ;D

Syarni Farida said...

hai, contest nie dah tamat (:
dah boleh buang banner kat blog awak ye

1 april ni saye akan contact winners
stay tuned ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...